PASTACI KREMASI

Ben genelde pastalarımda pastacı Burcu'nun pastacı kremasını kullanıyorum. Tarifi ise;

PASTACI KREMASI

Malzemeler:

  •  250 gr süt
  • 1 çay bardağı toz şeker
  • 1/2 çay bardağı un
  • 1 tatlı kaşığı buğday nişastası
  • 3 yumurta sarısı
  • 1 çay kaşığı vanilya
Hazırlanışı:

Bütün malzemeyi tencerede devamlı karıştırarak puding gibi pişirelim. Piştikten sonra mermer tezgahın üzerinde devamlı karıştırarak soğutalım ve soğuduktan sonra pastalarımıza kullanalım.
Ben büyük boyutlu pastalarım için (genelde hep büyük yapıyorum elimin ayarı yok galiba :) ) malzemeyi 3 katına çıkarıyorum yalnız yumurta miktarını 3 katına çıkarmıyorum sadece 4 yumurta kullanıyorum.

Kategoriler: ,. Sık kullanılanlara ekle.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam