Karışık Kutu Çikolata

 Bir süredir fırsat bulamıyordum yaptıklarımı eklemeye. Ama artık biriken fotoğraflarımı o kadar çoğaldı ki bende harekete geçmeye karar verdim. Kurban bayramı öncesi yaptığım tanıtımla yarım kiloluk tam 20 kutu çikolata siparişi aldım. Tam 10 kilo çikolata yapmışım :) İnanılmaz bir deneyimdi anlatamam size. Bu kadar çok çikolatayı ben de birarada görmemiştim :)) Her yaptığım siparişin ayrı ayrı özenle fotoğrafını çektim. Çikolatalarım gibi kutularımı da kendim yaptım ;)
Her yaptığım çikolatadan sonra ayrı ayrı tatlar keşfetmeye başladım ve sonuç olarak kutuların içinde tam 17 farklı tatta çikolatalarım oldu. Çeşitlerim:

Çeşitler:
1) Fındıklı Roches
2) Cevizli Roches
3) Fındıklı Sütlü
4) Sütlü Portakallı Truffl
5) Sütlü Limonlu Truffle
6) Beyaz Limonlu Truffle
7) Karamelli
8) Fındıklı  Truffle
9) Sütlü Kalıp
10) Bitter Kalıp
11) Beyaz Kalıp
12) Fıstıklı Truffle
13) Kestaneli Truffle
14) Ebruli
15) Vişne Dolgulu
16) Beyaz Roches (Ceviz, Fındık, Kuru Üzüm, Kuru Kayısı)
17) Mısır Gevrekli Roches
Ve işte bunlar da sipariş olarak hazırladığım çikolatalarım...


Kategoriler: . Sık kullanılanlara ekle.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam