Yılbaşı Pastamız: Kardan Adam

Veeeee sonunda dün gece yılbaşı pastamızı tamamlamış bulunmaktayım :) Bu yılbaşı tüm aile bizde olacağı için çooook ama çok özendim. Aman bir sorun çıkacak aman yapamayacağım diye telaş oldum ama sonunda başardım :) Şimdi de pastamı size gururla takdim edeyim... Bu arada içi kestaneli ve damla çikolatalı ;)

 
 
 
 
Küçükmüş gibi göründüğüne bakmayın koccamaaaaaaaan benim kardan adamım ;)

Kategoriler: ,. Sık kullanılanlara ekle.

Yılbaşı Pastamız: Kardan Adam için 8 Yorum

  1. Ellerine sağlık canım. Gerçekten çok güzel görünüyor:) Eminim tadı da mükemmeldir:)Bu pasta 50 kişilik olmuş:) Kaç kişi geldi ya:)

  2. Canımmmmmm teşekkür ederim :) Çok kalabalık değildik ama pastamdan yemek çok kişiye kısmet oldu. Hakikaten kocaman bir pastaydı ama herkes büyük büyük dilimler yedi ve inanırmısın şimdi çok az kaldı pastadan ;)

  3. pastanız harika gözüküyor. Ellerinize sağlık.Size bol şiparişler diliyorum.Beni de izleyicilerinize dahil ederseniz sevinirim.SAygılar...

  4. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim Özlem hanım. Sizin bloğunuzu gezdim, ellerinize sağlık siz de çok güzel pastalar yapmışsınız. Ben de sizin bloğunuza izleyici oldum. Ben de size bol siparişli bol pastalı günler diliyorum :)

  5. Ellerinize sağlık çalışmalarınızı çok beğendim, yeni yılın da size mutluluklar getirmesini dilerim.

    Sevgiler,
    Evren

  6. Adsız says:

    merhaba çiğdem pastakoliğe hoş geldin benimde bir kardan adam pastam var seninkinide gercekten cok beğendim

  7. Merhaba Meral Hanım hoşbulduk :) teşekkür ederim bu güzel düşünceniz için. Ben de sizin kardan adam pastanıza baktım gerçekten çok şeker :) çok beğendim hatta ben de 3 boyutlu yapmak istemiştim ama zamanım olmadığı için deneyememiştim sizinki süper olmuş. Ellerinize sağlık :)

  8. Evren Hanım merhaba, yorumunuz için çok teşekkür ederim. Çalışmalarımı beğenmenize çok sevindim. Ben de sizin çalışmalarınızı çok beğendim, bloğunuzun takipçisi oldum hemen :) Yeni yılın size de mutluluklar getirmesini dilerim. Teşekkür ederim.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam