Yoğun İlginize Sonsuz Teşekkürler..:)

24-25 Eylül tarihlerinde 2 tane pasta siparişim ve doğum günü kurabiyeleri siparişim olması nedeniyle şu an itibariyle 3 tane pasta siparişini geri çevirmek zorunda kaldım. Bu yoğun ilginize, güveninize ve desteğinize çok çok teşekkür ediyorum.. Yaptıklarımın beğenilmesi ve takdir görmesi benim için çok büyük mutluluk. Sizlerin de bu desteğiniz sayesinde her geçen gün daha da güzel pastalar, kurabiyeler yapabilmek için daha çok çalışacağım. Herkese teşekkür ederim...:)

Sanırım yakında butik bir pastane açmak şart oldu. Pasta siparişlerimi daha fazla geri çevirmek istemiyorum çünkü ;) :)

. Sık kullanılanlara ekle.

Yoğun İlginize Sonsuz Teşekkürler..:) için 1 Yorum

  1. maşşallah canım arkadaşım,bi ben yiyemedim ya :( ozellikle cikolatalardann :) pastane olayı ise süper inşallah en yakın zamanda olur canımm :)

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam