Bayram Kurabiyeleri..

Merhabalar, bu güzel bayram gününde hepinizin, tüm sevdiklerinizin Ramazan Bayramını içtenlikle kutluyor ve şeker tadında bir bayram geçirmenizi diliyorum.. Sevdiklerimizle beraber sağlıklı, mutlu nice bayramlarımız olsun inşallah..

İşte bu güzel bayram gününe yaraşır bir kurabiye demetini daha sunuyorum sizlerin huzurunda. İnşallah hep böyle renkli, şeker tadında bir hayatımız, nice bayramlarımız olsun..

Bu kurabiyelerim her zaman yaptığım şeker hamurlu kurabiyelerimden farklı olarak "Royal Icing" tekniği ile hazırlandı. Bir çoğumuz çok güzel tasarımlar yapılabilmesine olanak sağlayan şeker hamurunu yemesini pek sevmez. Bu nedenle bu sefer hem görsellik açısından güzel tasarımlar yapılabilen hem de yemesi lezzetli royal icing tekniği ile yapılmış kurabiyeler denemek istedim. Bakalım başarılı olabilmiş miyim? Royal İcing tarifini (hem yumurta akı hem de yumurta akı kullanılmadan sadece tozu ile yapılan iki tarifi de) en kısa zamanda ekleyeceğim.
 Herkese sevgiler..


Kategoriler: ,,. Sık kullanılanlara ekle.

Bayram Kurabiyeleri.. için 2 Yorum

  1. Ayyy..ayyy çok güzeller,ellerine sağlık,izlenmeye alındığınız,sevgilerrrrr..

  2. selamlar arkadaşım.güzel ziyaretin ve hoş yorumun mutlu etti beni.bunlar pek cici.izlmeye alıyorum bu cici bloğu.sevgiler...gelirim yine...

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam