Sürprizli Hediye Kutusu Pasta

Bu pasta benim için çok ilginç bir çalışma oldu. Öncelikle benden 4 ayrı gencin doğum günü kutlaması için pasta istendiğinde tereddüt ettim. Ortak bir alan bulmak pastayı ona göre tasarlamak zordu ben de değişik bir şey yapmak istedim ve daha önce yabancı sitede gördüğüm bir pastanın tasarımında karar kıldım.

Pasta hediye kutusu şeklinde yırtılan paketin içinden bir el kutunun içindeki hediye pastayı ortaya çıkartıyor. Bakalım beğenecek misiniz?

Pastanın içi vanilyalı şeftalili, üstteki küçük pasta ise kakaolu kek, krema ve muzdan oluşuyor.


Kategoriler: ,. Sık kullanılanlara ekle.

Sürprizli Hediye Kutusu Pasta için 2 Yorum

  1. Unknown says:

    Cok degisik olmus, eline saglik canim... Önümüzdeki günlerde ben de bu renkleri kullanarak bir pasta hazirlayacagim... Bakalim begenecek misin? Sevgilerimle, öptüm

  2. sevgili çiğdem süper olmuş ellerine sağlık
    bol kazançlı günler

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam