Prenses Pasta

Hep böyle bir pasta yapmak istemiştim. Prenseslere layık tam kokoş bir pasta . Sonunda istediğim oldu ve 8 yaşındaki güzel bir hanımefendi için böyle bir pasta tasarladım. Pasta bittiğindeyse çok güldüm be kadar kokoş yapmışım diye. Ama inanılmaz keyifli bir çalışmaydı benim için.

Gördüğünüz prenses ayakkabısı ve tacı şekerden (şeker hamurundan). Onların bir iki gün öncesinden hazırlayıp biraz kurumaya bıraktım. Pastanın üst süslemesi de o an aklıma o şekilde geldiği için royal icing kremasıyla hazırlandı.

Pastanın içi kakaolu pandispanya, kakaolu krema, muz ve çikolata parçacıklarından oluşuyor.

Güzel prensese nice sağlıklı,mutlu yıllar diliyorum...







Kategoriler: ,. Sık kullanılanlara ekle.

Prenses Pasta için 5 Yorum

  1. Çok güzel, çok şık ve leziz görünüyor. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

  2. Unknown says:

    Ayyy bu da cok güzel olmus.... Pembe, gönlüm sende... Bayiliyorum böyle calismalara,,,, SÜPER, SÜPER, SÜPER

  3. Unknown says:

    Tamamdir canim benim, bundan sonra sen pastayi hazirlayip kapliyorsun, ben de sana dekoru icin istedigin cicekleri hazirliyorum... Nasil ama.... Ahh ahh uctum yine.... Sevgilerimle öpüyorum...

  4. Ellerine saglik cok guzel pastalar yapmissin. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile izlemeye aliyorum, sevgiler.

  5. Pastalariniza hayran kaldim,elinize,emeginize saglik.Hepsi de harika olmuslar.bu prenseslere layik pastadan torunuma yapmayi dusunuyorum.Bu arada bebeginiz hayirli,ugurlu olsun.Saglik ve mutlulukla kucaginiza almayi RABBIM nasip etsin.
    Sevgilerimle...

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam