2 Yaş Kurabiyeleri

Sevgili lise arkadaşım Dilek'ciğimin birtanecik tatlı mı tatlı kızı Zeynep'in 2.yaş doğum günü için yaptım bu kurabiyeleri. Aslında Dilekcim benden Zeynep'in pastasını yapmamı istedi ama benim o güne daha önceden alınmış siparişim olduğu için mecburen geri çevirmek zorunda kaldım canım arkadaşımı. Pastasını yapmak kısmet olmadı bari kurabiyeleri olsun dedik ve Dilek'in isteği üzerine üzeri kelebekli ve çiçekli 2 rakamı bulanan 25 adet kurabiye hazırladık. Umarım Zeynep beğenir. Zeynep'in şimdiden doğum gününü kutluyor, nice sağlıklı, mutlu yıllar geçirmesini diliyorum, tatlı yanaklarından öpüyorum..

Ve işte kurabiyelerimiz...



Kategoriler: ,,. Sık kullanılanlara ekle.

2 Yaş Kurabiyeleri için 2 Yorum

  1. Unknown says:

    COk güzeller, ellerine saglik canim benim...

  2. hepsi ne kadar güzel, ben de yakında şeker hamurlu kurabiyelere başlayacağım. blogunu izlemek şart oldu artık. eline sağlık...

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam