Papatya Pasta

Bir önceki kaydımda bahsettiğim gibi dün Füsun annemin doğum günüydü. Ona sürpriz bir doğum günü pastası hazırladım. Bir hafta öncesinden tasarımını yapıp kafamda canlandırdığım papatya şeklindeki pastayı hayata geçirebildim. Umarım sizlerde beğenirsiniz.

 
 
 
 
 
 

Pastamı sade pandispanya ve sade vanilyalı pastacı kreması kullanarak yaptım. Bu pasta için tam 3 tane sade pandispanya pişirdim. Pandispanya tarifim her zaman kullandığım tarif. Pastacı kremamı da her zaman yaptığım gibi yaptım ama malzeme miktarını 3 katına çıkardım. Yalnız yumurtayı 3 katı miktarda kullanmak yerine sadece 4 yumurta sarısı kullandım. İçine Dr. Oetker'in gourmet vanilyasını kullandım. Bu çok hoş bir aroma veriyor karamel kokusu gibi. Pastamı muzlu ve damla çikolatalı yaptım. İşte pastamın yapım aşamaları...
Pandispanyadan tam 7 papatya yaprağı olacak şekilde parça kestim.


 

Kategoriler: ,. Sık kullanılanlara ekle.

Papatya Pasta için 2 Yorum

  1. canım cok güzel olmuş güzel fikir aklımın bir köşesine yazayım eline sağlık

    bu arada adresim değişti linl eklersen sevinirim

    http://pastamarzipan.blogspot.com/

  2. Unknown says:

    Merhaba pastanız harika gözüküyor ama tam anlayamadım üzerindeki beyazlığı nasıl sağladınız ve muzları nereye koydunuz ? şimdiden teşekkürler..

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam