Goofy Pasta

Çook tembelim çoook biriken o kadar çok resim var ki.. Şimdiden hangi birini düzenleyip koyacağımı şaşırdım. Bugün el attım bloğuma biraz. Biraz kurs resimleri ekledim. Bir de slayt ekledim ama henüz düzenleme yapamadım üzerinde. Artık yavaş yavaş el atarım herhalde :)

Şimdi de taaaa haziran ayının sonundan beri yayınlanmayı bekleyen bu pastamızı benim canım arkadaşım Esra'mın tatlı mı tatlı oğlu sevgili Can Bora'mın ikinci yaş günü için hazırlamıştım. Can Bora'm çok seviyor Goofy'i. Bizde Esra'yla sade ve hoş bir tasarım olmasını isteyerek bu modelde karar kıldık. Yayınlamakta geciksem de Can Bora'ma ve Esra'ma nice sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorum...






Kategoriler: ,,,,. Sık kullanılanlara ekle.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam