Baby Shower Pastası

Hazirandan beri yayınlanmayı bekleyen bu baby shower pastamla karşınızdayım.

Evet bloğumu oldukça ihmal ettiğimin artık cidden farkındayım. Yayınlanmayı bekleyen pastalarımı bu kadar geç yayınlamak benim de hiç hoşuma gitmiyor. Artık karar aldım hem pastalarımı hızlı hızlı yayınlayacağım hem de bloğumun temasında değişiklikler yapacağım. Gözüme oldukça karışık ve renkli gelmeye başladı bu aralar sayfam. Herşeyi bırakıp kolları sıvadım bu işe :D

Gelelim şimdiki pastamıza. Sevgili Berna Hanım'ın dediğim gibi haziran ayı içerisinde benimle iletişime geçerek arkadaşı için istemiş olduğu 30 kişilik Baby Shower pastası. Kutlamadan sonra Berna Hanım bana hem pastayı hem de pastanın lezzetini çok beğendiğini iletti. Berna Hanım'a buradan tekrar teşekkür ediyorum bu güzel yorumu için.

İnanın benim için bu yorumlar oldukça önemli. Her ürünü özenle, zevkle çalışıyorum. Her zaman bir öncekinden daha da iyi ürünler çıkarmaya çalışıyorum. Ve yaptıklarımın beğenildiğini duymak beni çok mutlu ediyor.

Ve işte pastamız...




Kategoriler: ,,,. Sık kullanılanlara ekle.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam