İrem'in 1 Yaş Pastası ve Diş Buğdayı Pastası

Ve şimdi de gerçekten çooook severek çalıştığım bir çalışma ile karşınızdayım. Benim çocukluk arkadaşım can arkadaşım sevgili Gizemimin biricik kızı İremciğim için çalıştım aşağıdaki pastaları. İremciğimizin dişlerinin geç çıkması ile birlikte Gizemcim hem 1 yaş partisini hem de diş buğdayını beraber kutladı.
Nasıl bir pasta yapayım derken İremin aşağıdaki kıyafetini temel alarak o renklerde ve temada pastalar çalıştım. Uzun ve detaylı bir çalışma oldu ama çok keyif aldım ben bu pastaları yaparken.
Bakalım sizler de beğenecek misiniz?

Öncelikle konseptimize temel oluşturan tatlı İremimizin kıyafeti


Ve şimdide 1 Yaş Pastamız..





Ve İremimin Diş Buğdayı Pastası...






Kategoriler: ,,,. Sık kullanılanlara ekle.

İrem'in 1 Yaş Pastası ve Diş Buğdayı Pastası için 1 Yorum

  1. Özlm says:

    Merhaba ben Ankaradayım banada diş ve bir yas pastası yapma imkanınız varmı acaba?

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam