Bahar Dalı Pasta ve Kurabiyeler

Pazar günü benim canımmm annemin doğum günüydü. Annem bizde kalıyor olmasına rağmen bir süredir nasıl gizli gizli pasta yapar ve kurabiye süslerim diye düşünüp durdum. Zaten tasarım kafamda vardı Bahar'ıma Bahar Dalı Pasta tabii ki.
Neyse ki annem cumartesi günü anneannemin yanına gitti de ben de o yokken pastasını ve kurabiyelerini hazırladım. Çok içime sindi bu seferki hediyem anneme. O her şeyin en iyisine en güzeline layık. Onu o kadar çok seviyorum ki ona ne yapsam az gelir. İyi ki doğmuş, iyi ki anneannem annemi doğurmuş ve ben ne şanslıyım ki iyi ki onun kızı olmuşum :)
İyi ki doğdun anneciğim.. Seni çok seviyorum..

Ve işte pasta..

 

Ve işte bahar dalı ile süslü dev kurabiye ve çiçek kurabiyeler...

Kategoriler: ,,,,. Sık kullanılanlara ekle.

Bahar Dalı Pasta ve Kurabiyeler için 1 Yorum

  1. Unknown says:

    Cokkkk sevimli olmuslar... Ellerine saglik Cigdemcigim... Sevgiler...

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam