3D Şimşek McQueen Pasta

Oğluşumun adaşına bir pasta yaptım ki sormayın. Sevgili Mehmet Hoca'mın oğlu Doruk'un 1 yaş pastasını hazırladım bu hafta sonu. Bir önceki postumda belirttiğim gibi zor bir haftasonuydu benim için ama pastalarımı zamanında yetiştirdim ve oğlum da inşallah daha iyi olacak. Kuzumu epey yordu bu hastalık.
Mehmet Hoca'm benden önce 1 şeklinde bir pasta istedi. Ben tasarımına karar vermeye çalışırken bana araba şeklinde olup olmayacağını sordu. Ben de olur tabii dedim. Dedim ama ne yapsam nasıl bir araba yapsam derken tabii ki çocukların favorisi Şimşek McQueen'i yapmaya karar verdim. İlk defa 3 boyutlu bir pasta denedim umarım başarılı olmuşumdur ve umarım sevgili Doruk'cuğum da beğenmiştir. Kendisinin ilk yaşını buradan bir kez daha kutluyor, daha nice sağlıklı, mutlu yaşları olmasını diliyorum..
Pastamız 25 kişilikti...

Kategoriler: ,,,,. Sık kullanılanlara ekle.

3D Şimşek McQueen Pasta için 4 Yorum

  1. Unknown says:

    Cigdemcigim, öncelikle Doruk`un yeni yasi mutlu kutlu olsun... Sayende bu sahane pasta ile bir kat daha artmistir mutlulugu.. Ellerine, emeklerine saglik... Sevgilerimle,

  2. Esra says:

    Çiğdemcim marifette sınır tanımam diyosun anlaşılan :)
    Harika olmuş yine.

  3. Filizcim bu güzel düşüncelerin için teşekkür ederim.
    Canım Esra'm elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum biliyorsun umarım ilerde çok çok daha iyilerini yaparım.

  4. Gülsüm says:

    Wow,
    cok güzel olmus. Eline saglik.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam