Diş Buğdayı Pastası ve Kurabiyeleri

Oldukça yoğun ve yorucu bir hafta sonu geçirdim aslında. Oğluşum hastalandı ateşlendi perşembe gecesi ve epey ağır grip geçiriyor. İlk defa hasta olduğu için üzüntüden ne yapacağımı şaşırdım aslında. Neyse ki şu anda biraz daha iyice. Bir yandan oğluşum hastayken bir yandan da Mehmet Hoca'mın oğlu Doruk'un 1 yaş pastasını yetiştirmeliydim. Ve cumartesi sabahı sevgili Burcu Hanım'ın telefonu geldi. Benden oğlu Alp Tuna'nın dişi için Diş Buğdayı Pastası ve Diş Buğdayı Kurabiyeleri istedi. Aslında kendisine kesinlikle yetişmeyeceğini söyledim ama onun telefondaki o tatlı ısrarlarına dayanamadım. O kadar içten, o kadar samimiydi ki dayanamadım ve ertesi güne yetiştirmeye çalışacağımı söyledim. Aslında keşke daha fazla zamanım olsaydı da daha özel bir çalışma yapabilseydim. Ama umarım beğenmiştir. Alp Tuna'nın dişlerini kutluyor daha nice dişleri olmasını diliyorum. Burcu Hanım'a da sevgilerimi gönderiyorum...
Ve işte pastamız...Pastamız 15 kişilikti.


Ve kurabiyelerimiz...

Kategoriler: ,,,,,,. Sık kullanılanlara ekle.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam