Pepee ve Bebe Kurabiyeleri

Her ne kadar ben Pepee çizgi filminden ve müziğinden pek hoşlanmasamda çocukların gözdesi olan Pepee'nin kurabiyelerini de yapmış ve sizin beğeninize sunmuş bulunmaktayım. Aslında figür olarak çok sevimli bir figür Pepee. Kurabiyesini çalışmak da çok keyifliydi benim için. Zaten benim için yaptığım her figür her çalışma ayrı bir keyif :) Seviyorum pasta yapmayı :)

Bu sevimli kurabiyeler Sevgili Ahu Hanım'ın kızı Çağla'nın 1 yaş partisine gitti. Aslında Uğur Böcekli Pasta ve kurabiyeler yaptım Çağla için. Bir sonraki postta yayınlayacağım. Çağla'nın 1 yaşını kutluyor, sağlıklı ve mutlu nice yaşlar diliyorum.

Not: Kurabiyeler ve süslemeleri kadar etiket tasarımları da tamamen bana aittir.

Pepee Kurabiyeleri...


Bebe Kurabiyeleri

Kategoriler: ,,,. Sık kullanılanlara ekle.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam