Sevgi Çikolatası :)

Arkadaşım sevgililer gününe erkek arkadaşı için benden çikolata istemişti. Ben de hem dolgulu hem de büyük kalpli çikolatalar yapmaya karar verdim. Dolgulu çikolataları tadlarını en çok beğendiğim karamelli, fındıklı ve vişneli olanlardan yaptım. Çikolatalarımı yaptım ama kutusuna gelince epey bir düşündüm taşındım. Erkeğe kırmızı kalpli bir kutu gitmez. Çok aradım kutuculara baktım ama içime sinen şöyle güzel bir kutu bulamadım ve en sonunda her zaman olduğu gibi kutuyu kendim yapmaya karar verdim ve yaptım. Kafamda tasarladığımdan da güzel oldu. Benim içime sindi umarım arkadaşım da beğenmiştir.

 
  
  
  
  
  
  
  
  
 

  
  


Kategoriler: ,. Sık kullanılanlara ekle.

Sevgi Çikolatası :) için 3 Yorum

  1. On parmağınızda on marifet.Harikasınız.Çok şık bir görüntüşü olmuş.Eminim çikolatalrın tadlarıda öyledir

  2. Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :) Sizin gibi tecrübeli, güzel pastalar yapan birinden böyle güzel bir yorum almak çok mutlu etti beni. Çok çok teşekkür ederim :)

  3. Adsız says:

    nefis görünüyor çikolatalar, bende çok heveslendim çikolata yapımına(çikolata sever olarak) istediğim lezzetlere fazlası ile ulaştım ama görüntüler beni memnun etmedi bende askıya aldım gün gelir belki yine denerim..sizin çikolatalara hayranlıkla bakıyorum ellerinize emeğinize sağlık, sevgiler...

    bu arada bloguma ziyaretiniz beni çok memnun etti herzaman beklerim:)

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam