Gül Topu Pasta

Herkese yeniden merhaba, tam diyorum bütün yaptığım pastaları artık ertesi gün ekleyeceğim diye. Ama bir türlü sözümü tutamıyorum. Zamansızlık mı diyeyim ihmalkarlık mı diyeyim. Aslında hala Nisan ayından kalan yayınlamadığım pastam var. Hele de oğlumun 1 yaş doğum gününü kutladık ki nelerrr yaptım nelerr.. Yakın zamanda inşallah hepsini bir bir yayınlayacağım. İşte şimdi size önceki postlarda yayınladığım minnie mouse pastalarımla aynı güne denk gelen kolay olsun çabuk bitsin diye düşündüğüm ama beni saatlerce oyalayan bir pastamı sunuyorum bu pastam biricik yengem ve canım anneannem içindi. Yakın tarihlerde olan doğum günlerini tek bir ortak günde kutlamaya karar verince ben de böyle bir pasta yapayım istedim. Bakalım beğenecek misiniz?



Kategoriler: ,,,,,. Sık kullanılanlara ekle.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam