Yeni Yıl Cupcake'leri 2...

Ve işte bu sene taze taze çıkmış cupcake'lerim. Bu hafta sonu epey yoğundum :D Hem Şimşek McQueen Pasta, yeni yıl cupcakeleri ve tabi iki en tatlı pastam oğluşumla iş başındaydım. Bu yıl cupcakelerimi iş yerindeki arkadaşlarım için hazırladım. Aslında daha güzel tasarımlar vardı kafamda ama 30 adet cupcake'i hızla süslemek ve paketlemek gerektiği için sade tasarımlarla şekillendirebildim cupcake'lerimi.




Kategoriler: ,. Sık kullanılanlara ekle.

Yeni Yıl Cupcake'leri 2... için 2 Yorum

  1. emeğine sağlık, çok şirinlerr.. yemeye kıyamadım ben :)

  2. Hepsi çok güzel olmuşlar. Simli simlide harikalar gerçekten. Tam zamanında bir tarif olmuş gerçekten :))
    Aralık ayı çok güzelde Ocak gelince her şey bitiveriyor sanki
    Emeğine yüreğine sağlık
    İyi haftalar

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam