Özel Tasarım Kalpli Pasta

Uzuunn bir aradan sonra herkese merhaba. Çook ihmal ettim bloğumu çoook. Ama öyle yoğun bir dönemdeydim ki neler oldu neler yaptım bunca zaman anlatsam bitmez. Ama artık düzenli olarak bloğumu ihmal etmeden kayıt ekleyeceğim merak etmeyin. Bu zamana kadar yaptıklarımı tek tek kayıtlar halinde sizlerin beğenisine sunuyorum. İlk olarak özel biri için yapılmış bu pastayı ekleyerek başlıyorum yazılarıma. İsim vermemi istemedi ama pastanın tasarımını daha önceden çizmiş ve tasarımı sevgilisinin doğum günü için pastaya yansıtmamı istedi. Ben de elimden geldiğince hayalinde canlandırdığını pastaya yansıtmaya çalştım. Her zamanki gibi gece geç saatlerde tamamladığım için pastanın fotoğrafları oldukça karanlık. Ama umarım tasarım tüm ayrıntılarıyla görüntülenebilir. İçi krokanlı ve kahveli karamel aromalı pastamız 12 kişilikti.

Kategoriler: ,,,. Sık kullanılanlara ekle.

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam