Yeni Yıl Pastası ve Yeni Yıl Mesajı

İyisiyle kötüsüyle bir yılı daha geride bıraktık ve yeni yıla umut ve heyecanla girdik. Herkesin yeni yılını kutluyor ve 2012 de tüm güzelliklerin sizinle olmasını diliyorum. 2011 benim için çok güzel bir yıldı canım oğlumu kucağıma aldım ben, anne oldum. Umarım 2012 de güzelliklerle dolu olur ve hepimizin tüm dilekleri, umutları gerçekleşir.

Her zamanki gibi bizim evde gerçekleşen bir yılbaşı kutlaması ve tabii ki oğluşumla beraber ilk defa.. :) Yılbaşı pastasız olur mu? Oğluşumun ilk yılbaşına yaraşır bir pasta yapmak istedim aslında. Kafamda bir model tasarlamıştım yapmayı çok istediğim ama zaman kısıtı yüzünden bu modelden vazgeçip daha klasik bir modele yöneldim. Sadece özel bir teknik kullandım pastamda eski yaptıklarıma ek olarak. Ve işte bu seneki yılbaşı pastamla yeni yılın ilk yazısını ve pastasını yayınlıyorum.

Herkese kucak dolusu sevgiler, sağlıklı ve mutlu bir 2012 diliyorum...


Kategoriler: ,,. Sık kullanılanlara ekle.

Yeni Yıl Pastası ve Yeni Yıl Mesajı için 1 Yorum

  1. Hilal says:

    Çiğdemcim canm tebrik ediyorum tekrar tekrar:) seni yeniden buralarda görmek güzel..ellerine sağlık.özledim sizleri...Doruk beyi de göremedim ama öpüyorum çok :)) nice mutlu seneler oğluşunla birlikte. çok öpüyorum sizleri..selamlar :))

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam