Bebek Kurabiyesi - Set 1

Canım arkadaşım Esra pazartesi günü güzel mi güzel bir bebek dünyaya getirdi :) Doğum haberini alır almaz başladım kurabiyelerini yapmaya.. Pazartesi kurabiyeleri pişirdim dün de bir parti süsledim. Annişkom benim sağolsun her zaman olduğu gibi yardımlarını esirgemedi benden hep yanımdaydı :D
Esra'cığımla beraber renklerine ve modellerine önceden karar verdiğimiz kurabiyelerin bir kısmını dün süsledim ve az önce taze annemize yetiştirdim :) Umarım beğenmiştir..
Canım arkadaşım Esra'mı ve eşini tebrik ediyor, dünyaya gözlerini açan tatlı oğluşumuz Can Bora'ya sağlıklı, mutlu, sevdikleriyle beraber uzun ömürler diliyorum..

Kategoriler: ,,,. Sık kullanılanlara ekle.

Bebek Kurabiyesi - Set 1 için 8 Yorum

  1. Canım benim ellerine sağlık:)Çok şirin görünüyorlar:)
    Benim kızınkileri düşündüm de heyecanlandım:)

  2. Canımmmm evet kızoşumuza da yaparız en güzelinden ;)

  3. Çiğdem'ciğim bunlar muhteşem olmuşşş ellerıne sağlık canım.Gözümü alamadım hiç birinden hepsı ayrı guzel.süpersın.bu konuda başarılısın tebrık edıyorum.sevgiler

  4. Unknown says:

    Canim benim ya... Bu kurabiyeleri görünce insanin dogurasi geliyor.... Sahane olmuslar, ellerine saglik.....

  5. Tülincim çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için inan sizler beğendikçe ben çok mutlu oluyorum :)

    Filizcim canım çok teşekkür ederim. Sen doğur ben yaparım kurabiyeleri hahahaha :))

    Sevgiler gönderiyorum hepinize..

  6. mine says:

    çok şirinler bebeğim olsa da ben de alsam dedim : )
    ellerinize sağlık

  7. *mine* evet insanın çocuk doğurası geliyor değil mi? Bunları yaparkende ben de aynen böyle hissettim. Beğendiğinize çok sevindim. Teşekkürler

  8. Esra says:

    Canım benim, beğenmek ne kelime, istediğimden daha bile güzel olmuşlar, üstelik sadece görüntü de değil, tadları da mükemmel, gören de yiyen de bayıldı. Ellerine kollarına sağlık,bu emeğin karşılığı ödenemez..
    çok çok öpüyorum seni

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam