Doğum Günü Hediyesi : Kişiye Özel Kurabiye

Dayıma hazırladığım doğum günü pastasını dün yayınlamıştım. Dayıma, onun hayatta sevdiği, zevk aldığı şeylerden oluşan özel bir kurabiye seti hazırladım. Kurabiye kutusunu dayıma verirken bile resmen ellerim titredi heyecandan. Yüzündeki mutlu ifadeyi görmek çooook mutlu etti beni. Bu ikinci kurabiye çalışmam oldu. İlki yılbaşı kurabiyeleriydi. Kurabiye süslemek gerçekten göründüğünden de zor iş. Çok çok minik parçalarla çalışıldığından epey zaman alıyor. Umarım başarılı olmuşumdur. Yorumlarınızı bekliyorum..


Kategoriler: ,. Sık kullanılanlara ekle.

Doğum Günü Hediyesi : Kişiye Özel Kurabiye için 2 Yorum

  1. canım ne şirin kurabıyeler olmus bunlar ellerıne saglık:)sevgiler

  2. Teşekkür ederim Tülincim beğenmene gerçekten çok sevindim. Espirili olsun istemiştim sanırım başarılı oldum :)

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam