Çilekli Tart

Güya tatlı yapmayacaktım değil mi ;) Gene duramadım, gene duramadım.. Hele de çilek mevsimi geldi. Taze taze çilekleri görüp de çilekli tart yapmamak olur mu hiç, bence de olmaz :))
Tartın tarifini daha önce yaptığım Meyveli Tartölet tarifinde olduğu gibi yaptım. Ama bu sefer unu kahve fincanı ile koymak yerine gram olarak tartarak koydum. Geçen sefer kahve fincanımın ölçüsü büyük olduğu için un fazla gelmişti. Bu sefer tam kararında oldu :) Çilekli tatlı seviyorsanız denemenizi öneririm. Özellikle kreması çok lezzetli oluyor :) Bakalım beğenecek misiniz? İşte benim çilekli tartım...



Kategoriler: ,. Sık kullanılanlara ekle.

Çilekli Tart için 4 Yorum

  1. yaaa çok güzel bu çiğdeemm..bir çilek sever olarak bayıldım,tadını tahmin edemiyorum..:)

  2. ayy hiç sorma Tuğçecim yaaa tadı da çok güzeeeeel. Yedikçe yiyesi geliyor insanın. Bu tatlı krizleri beni mahvedecek :))

  3. Daha yeni gördüm bunu. Görüntü muhteşem, tadıda eminim en az görüntüsü kadar güzeldir. Ellerine sağlık...

    POLLY the cook

  4. Teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :))

SEN DE YORUM YAZ

Yorumunuz için şimdiden çok çoook teşekkür ederim ;) Mutlu günler dilerim..Sevgiler..(Çiğdem Acar)

Ajandam